NEVERSTORE 7/5-10~

jag och Bill var på Kultur'10..
Neverstore skulle spela plus massa andra band.. :3
men när vi väl kom in (klockan: 6) så såg vi att Neverstore inte skulle spela förens 23:15..
och vi bah: MEN DU MÅSTE SKOJA MED OSS?
hahahah.. (Y)
men vi väntade tåldmodigt på dom..
förutom när vi gick ut och skulle käka något..
och mitt upp i allt så stötte vi ihop med Erik Lantz, som spelar trummor i Neverstore..
och han sa HEJ jätte glatt till oss.. :D
sen gick vi tillbaka och frågade ifall vi kunde ta foto med honom.. (a)
bilden blev sämst på mig iallafall.. Erik lika snygg (Y)
sen pratade vi en stund med honom och sen säger han: "ja men då syns vi senare då *ler*"
vi gick till Café Mic för att äta något men när vi väl kom dit så fanns det absolut ingenting.. o_o
så då gick vi till torget istället och köpte korv.. 8DD
men sen när vi skulle sätta oss så tappade jag min och all ketchup kom på mina byxor.. :o
och jag bara skriker rakt ut: "AMEN VAFAN, VARFÖR??"
även när jag tog tvål och vatten och försökte få bort det så luktade hemskt..
möglig ketchup luktade de.. :CC  yyyysch!

men efter mycket längtan och mycket musik så kom äntligen Neverstore..
jag och Bill stod såklart längst fram (Y)
och jag lovar, vi stod en halv meter ifrån Jacob Widén(sångaren/gitarristen) och vi kunde allvarligt talat ta på honom.. :o
vilket man kanske gjorde någon gång under kvällen (a)
sen så när dom sjöng Hold On...
jag tror jag dog..
Jacob sjöng:
Waiting for someone to be near
Hold on

och han TITTADE PÅ MIG OCH LOG SEN!
allvarligt.. MAAAH!! :3
och sen fick jag massa ögon kontakt med Oscar Kempe(basgitarristen)
har till och med bevis på det på videos, så HAH! :DDD
sen såg ju även Erik Lantz oss... och då log han.. haha.. :D


nej men.. kvällen var helt Awesome!
helt absolut den bästa på länge asså, ♥
en hel kväll med massa bra musik och Neverstore sist och umgås med Bill..
WE LIKE! (Y)





SNO FÖRFAN INTE MIN VIDEO, AKEI? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0