STÖRT!~

fan helt stört asså..
du skäms för att det var du som blev dissad..
och så ljuger du för dina "kompisar" speciellt en som du hela tiden sa hur mycket du hatade han, och säger att du aldrig ville ha tillbaka mig och att du hatade mig..
det var inte så det lät när du pratade med mig..
du var ju helt jävla besatt.. ._.'
killar som dig gör mig spyfärdig vafan..
usch!
inte coolt för fem öre.. nej verkligen inte..
så väx upp istället och stå för den du är.
helt ärligt, jag ångrar fett mycket att jag ens träffa dig,
för du gjorde verkligen så att jag mådde piss, bara så du vet de..
fick mig att tro att du mådde dåligt pågrund av mig...
och du förstod inte varför jag dumpa dig?

och du tror inte ens att jag får reda på sånt här va?
för du vet att jag inte gillar han som du berättade detta för...
men jag har allt kontakter..
så jag kommer få reda på ifall du har ljugit om något annat också.. akei?

jag säger då bara de:
fyfan för såna killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0