28/6-10~

idag liksom skulle vi grilla.. vilket är mums!
men iallafall, jag drack cola zero, och utan att jag visste det så log de någon ask klump i drickan..
och jag drack det, och det kände jag bara något som inte var dricka mot mina läppar och jag bara spottar ut drickan igen... rakt på mamma!
HAHAHAHAHA~~ 
vad jag skrattade.. XD
och mamma bah: "jaha, och där förstörde du min kjol"
jag bah: "förlåtförlåt, det var inte meningen, förlåt"
jag är verkligen så smart asså, (YYY)

mamma har iallafall gått med på att jag ska få pierca kinderna..
mjaa, förutom en sak..
jag får bara göra en åt gången..
snacka om att det kommer se såååå konstigt ut i någon vecka med bara piercing i ena kinden..
hahaha.. DD:
förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid emellan, så jag kan fullborda mina piercingar, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0