NATTA~~

jag är hyper aktiv eller något.. kan inte sova... D:
känns förjävla jobbigt.. ._.
jag har iallafall sett The Twilight Saga: Eclipse nu.. (Y)
helt jävla awesome bra var den.. som jag redan visste typ ♥
TEAM JACOB!! ♥♥♥
fast jag vet ju redan hur slutet blir men ändå (aaa)
jag längtar tills tisdag..eller ja.. imorgon blir det ju.. eftersom klockan är 1 på natten.. alltså på måndag natt, 8DD
aaaandeeers, :*
och jag har tydligen blivit bjuden på bio också.. (a)
liksom, sååå sött ju.. :DD

sen så är det ju fallens dagar om 2 veckor..
och förhoppningsvis kan jag gå.. (Y)
gick ju inte dit förra året... DD:
sen ska jag försöka skrapa ihop pengar till 2dagars biljett till KAOS'10..
hur jag nu ska lyckas med de.. hahah.. ><





jag älskar Twilight sagan och Edward, men denna var så gullig.. :33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0