SAKER SOM NI KANSKE INTE VISSTE OM AKITOU(moi) ~

okej, jag känner mig ena tvungen att skriva detta..
av..någon.. konstig...anledning.. ><

men okei, då börjar de då!

♦ tycker att Lil'Wayne är HET! o_o
♦ åkte ända till Amsterdam för att se Tokio hotel
♦ är enormt klumpig.. (ni som känner mig vet hur jag är)
♦ älskar Star wars och Sagan om ringen trilogin och självklart Twilight sagan, ♥
♦ Lady Gaga är en av mina förebilder, tro det eller ej..
♦ är väldigt killaktig av mig, sitter ibland som en kille och beter mig ibland som en kille.. ><
♦ visar aldrig om jag år dåligt eller är ledsen, är alltid den glada personen runt folk..
♦ gillar rosa, fluffiga och gosiga grejer.. :3
♦ första människan jag träffade över internet blev senare min bästis
♦ är väldigt barnslig
♦ spelgalen, Nintendo64, nintendoDS, xbox360, WII, PS2.. you name it, ♥


det var nog allt tror jag.. eller.. typ.. ><


hei, fail bild..
ögonen ser creepy ut..
men jag har bästa skilllzzz i paint.. not.. 8DD~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0