JAPAN!?~

OMG!!!

det kanske blir Japan i slutet av året eller i sommar nästa år.. :D:D:D
språkresa med SÖTalexander♥
MEN JAPAN!!
kom igen! 
har fan velat åka dit i flera år nu.. o_o
jag dör.. XDD~
kursen och boende kostar 12.100kr och det är en månad man är i Japan då.. :D 

så nu är det bara att spara, spara, spara.. ( a ) 
och förhoppningsvis får vi ihop så mycket pengar som behövs för resan dit/tillbaka, kursen/boende och pengar till övrigt.. :D

okej, jag är alldeles för hyper för att ens skriva mycket mer..
jag säger de då bara..
JAPAN ÄGER!!

Kommentarer
Postat av: nicole~

Nice:D jag vill oxå dit:D

2010-02-01 @ 11:59:01
URL: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: SAN (shin-a?)

asooooooo, take me with you !!

2010-02-01 @ 17:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0