19/1-10~





idag var vi på studiebesök på Volvo aero..
och det var ju lagom kul dåva..
förutom när gubben pratade om allt och inget.. ><
då var det enormt långtråkigt.. han pratade i ungefär 45 minuter eller något..
och jag höll seriöst på att dö. ._.'
men sen fick vi dela upp oss i grupper.. CNC klassen och El klassen.. :3 
och eftersom jag ville vara med de andra två tjejerna så fick jag vara med i El klassen för en dag.. 8DDD~
det intressanta var ju endast i verkstaden och alla CNC maskinerna typ.. XD

men ja, vi åkte tillbaka klockan 11 och då fick vi gå til wingården.. ><
och det var en annan klass från en annan skola typ..
man skulle typ skriva om sin framtids jobb och skit.. ._.'
dö där också... D: 

klockan 2 slutade vi och jag kunde äntligen åka hem.. >< 
var så jävla trött när jag kom hem så jag sov ända till 8...
euhm.. det blev 5 timmars sömn.. XDD
sen var jag tvungen att sova igen klockan 1.. för annars skulle jag vart vaken hela natten.. ( y )
man är ju bara tvungen att se på How I met your mother, och den slutade precis klockan 1 ^.^

men det var väl typ allt.. dagen var toppen, även om jag var trött.. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0