16/12-09 ~

idag har jag träffat Emelie.. :33
första gången efter lovet..
och det var efterlängtat.. c :
eftersom hon får mig på så bra humör..
alltid kul tillsammans.. ( :

men iallafall, vi tittade lite på youtube och såna där jätte söta klipp på små barn som är helt crazy.. XDD~
skrattar åt ingenting och allt.. 8D
sen spelade vi WII i flera timmar..
och det var efterlängtat, eftersom jag har tjatat på henne så att jag vill spela de.. ( a )
den nya Super Mario Bros.. :''D
när hon och jag spelar tillsammans, då är vi verkligen inne i spelet.. XD
vi sitter typ och skriker.. XDD
exakt samma som när vi spelar Halo..
då är det precis som om vi är de där soldaterna och dödar alla utomjordingar.. XDD

hennes mamma bakade cupcakes också som vi fick smaka sen..
MUMS~
det var gott kan jag lova.. :33


Kommentarer
Postat av: nicole~

ser gott ut:D

2010-02-01 @ 11:59:56
URL: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0