12/1-10~

fyfan vad jag är förbannad på våran religion/samhäll lärare.. o_o
man vill ju bara döda honom.. ._.
och så blev han sur bara för att min dator inte funkade riktigt... bara för att jag inte kunde göra HANS jävla uppgifter.. ._.'
inte mitt fel att Calle är sämst på att formatera om datorn så att inte virusen försvinner.. ಠ_ಠ
I.D.I.O.T!

så ja, första lektionen med CAM idag då.. 8D
gick bättre än CAD iallafall, och det är väl.. bra.. eller något.. ><
och sen så har vi våra CNC lärare i CAM och inte den störda som vi har i CAD...

hahah, nu blev det mycket nörd-tuff-språk.. 8DD~
men ni fattar.. typ.. :3

sen vägen hem.. jag är ju tvungen att ta tre bussar för att komma hem.. XD
men iallafall.. både 21:an, 65:an och 62:an var överfull..
och jag verkligen hatar sånt..  t.ex om man ska ut..
då kommer man inte ut bara för att det står massa folk..
och det räcker inte att knuffa dom utan man måste typ slå dom bara för att dom inte flyttar på sig.. T__T
DET ÄR INTE OKEJ! XDDD~

och hej, vet ni vad som hände på CAM lektionen..
en äcklig, hårig röv flashade upp i klassrummet.. XDD
uschuschusch... ><


och snälla, låt det bli lov nu! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0