11/1-10~

ingen av tjejerna var i skolan idag.. bara Anki typ.. och henne pratar jag knappt med.. D:
och sen så kom jag ju nästan en timme försent också.. 8DD~~
bara för att jag missade 65:an till Trollhättan pågrund av att 650 från Såtenäs var så jävla seg.. >< 
typ första riktiga skoldag och jag kommer försent.. ( y )

bakat bullar med mami idag.. :33~
vaniljbullar, mums~

Bart Simpson har blivit en nörd i dagens sista avsnitt, and I lOVE IT!.. :''D
hähähää.. 8DD~

okej, men allvarligt, jag har inte mycket att säga.. >w<  *snyft*
förutom att missen kanske kommer hit.. :''D
YAAAY!~

och jag ska tvinga hit Alex till att bli min dejt på balen i slutet av trean.. : D


mjaa, det var väl allt typ..
och jag tycker det ska börja hända grejer i mitt liv nu, tack.. XDD
för detta är fan trist.. ò_ó


XOXO, LinnLimnefelt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lol jag missade simpsons men såg att han var nörd. sen gick jag upp o började göra kvällsmat som tog as lång tid XD Family guy is better <3



Jaaa : D åka till Linn : D <3

2010-01-11 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0