28/4-10~

idag kommer Avatar ut..
och mami har redan köpt den till mig.. :D
tusen tack, ♥

har haft CNC hela dagen i skolan idag..
så jävla långtråkigt man får ha..
men det är en tjej som går i 8:an som har sin apu här och jag var så duktig(lärarna tvingade mig) och lät henne vara med mig..
eftersom 99% av min klass består av killar.. (mjaa, jag är den enda tjejen)
mått illa idag.. som vanligt typ..
har tagit två tabletter som jag har fått mot mitt illamående..
mami ska snart ringa till näl och säga till dom att vi har en annan adress..
men då kommer hon säkert få tiden så jag ska komma och göra en gastroskopi(magundersökning)..
och jag vill bli HELT SÖVD när jag gör den..
för aldrig i mitt liv att jag kommer låta dom stoppa ned en slang ner i min hals samtidigt som man får kräkreflexer..
NEJTACK!


nu har jag iallafall fixat fram ett fritidskort som jag kan få låna av en kompis..
och då kan jag äntligen åka och besöka snyggot(Phhiilliiiipp)
men jag är fett nervös inför det också men..
ja, det ska väl gå bra.. hoppas jag.. :o


igår gick jag och la mig kl.7..
HAHAHA..
och jag sov till 6 på morgonen..
så jag sov i nästan 12 timmar.. :o
det är typ rekord eller något.. hähää..8DD


jag har märkt att jag byter samtalsämne väldigt mycket i detta inlägg, men det ska väl gå..
ni fattar ju ändå liksom.. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0