16/4-10~

asså, man har aldrig något intressant att skriva..
kanske är det för att det aldrig händer någonting i mitt liv..
vad vet jag? :'c

men jag följde iallafall med mamma idag och handlade (Y)
jävligt gött att äntligen få komma hemifrån.. XD
men så var det en jävla brat gubbe som var personal på kvantum som verkligen glodde sönder sig på mig.. :c
och log gjorde han en gång också..
uschuschusch.. han var grymt läskig iallafall..och sen skrattade jag varje gång jag såg honom.. ><
var så jävla nära på att gå fram till honom och fråga vad hans problem var!
INGEN TITTAR PÅ AKITOU UTAN NÅGON ANLEDNING!  AKEI?

imorgon ska jag träffa Emelie♥
ska bli massa roligt.. :3
så ja.. vi ska cama med massa folk..euhm..hade jag tänkt dåva.. 8D
gör aldrig det annars men någon gång måste väl vara den första, right?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0