13/4-10~

ja vad ska man säga egentligen..
gick och la mig halv 4 inatt..
2 ½ timme innan jag skulle gå upp igen och gå till skolan.. ><
men när jag vaknade så mådde jag så jäkla illa.. :c
(ni som inte vet det, så har jag mått illa i en månad nu, har även haft det såhär innan jag fick mina tabletter för min magkatarr.)
och imorse kom tårarna..
var verkligen trött på detta nu.. ><
såja, mamma sa att jag skulle sova en stund (vilket blev till halv 4 på dagenXD), medan hon ringde till doktorn..

men runt 10 eller något blev man ju väckt pågrund av att mamma kom in med Alicia, grannens lilla barn.. 8D
och mamma gav henne min Hello kitty och Blastoise gosedjur.. XD
mamma bah: "jaha, här fanns det inga barnfilmer, *kollar på dom filmerna jag har uppe*"
och då börjar hon leta i papperspåsen som jag har lagt alla mina filmer(ska nämligen renovera mitt rum)..
men jag låg liksom och sov när dom kom in.. XDDD
jag liksom bah WTF!?? 
var så trött, så jag var skit nära på att börja asgarva alltså.. XD

***

men ska iallafall ha en slags photoshoot någon gång snart..
har inga bilder längre.. :c
och typ värsta bästa temat på bilder: blod & vampyrer~
8DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0