12/4-10~

var så nära på att skolka första dagen i skolan efter lovet.. :c
verkligen dåligt av mig!
ja usch.. ToT
men när jag väl gick till skolan så hade jag det kul.. :o
hahahahah, (y)

ringde syrran efter skolan och hon ville tydligen bjuda på kina mat idag.. 8D
men jag fick ju vänta i stan i 1 timme innan hon kom.. :o
och jag fick då Anthoni att komma till stan eftersom jag trodde vi skulle käka i Trollhättan..
och då vänta han med mig den tiden tills syrran kom,
sen visade sig att hon menade att vi skulle käka i Vänersborg och INTE i Trollhättan...
man fick ju lite dåligt samvete där när han egentligen skulle kommit hem en halvtimme tidigare om det inte vore för mig.. ><


anyway, på lördag ska jag till Göteborg med meliveli ♥
det ser jag fram emot faktiskt.. (y)
har alltid lika kul med Emelie liksom.. :3~
och vi har såå många minnen tillsammans..
både bra och dåliga..
men det dåliga skrattar vi bara åt nuförtiden..
vi var alla lite korkade när vi var mindre, (det vill säga för 3 år sen typ, då vi var"små",hahahaha)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0