11/9-09 ~

Ashley Greene rapporterar mode från röda mattan!

nu finns det verkligen flera anledningar att längta till VMA på söndag.. :333

igår avslöjade MTV att Ashley Greene kommer att vara modereporter under rödamattan under MTV Video Music Award 2009!






Greene om vad hon tror Taylor och Robert kommer att ha på sig:

“Gosh I have no idea. I feel like the guys have it a little bit easier. They will probably just wear some sort of tie or jeans and a nice shirt.”

Slutligen pratar Ashley om Kristen:

“We just did Teen Choice and Kristen had this crazy dress with bullets all over it, which I kind of feel might have been appropriate for the VMAs. So I’m sure she’ll do something like that again, but I haven’t talked to her about what she wants to wear.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0