29/11-09 ~

första advent idag då :D 
mysigt att se alla ha ljusstakar i fönstret och julstjärnor.. :D
jag som älskar julen också.. :3

****


idag var jag och Emelie på Överby..
eller ja först var vi i stan.. men det fanns absolut ingenting där.. ><
så vi bestämde oss för att åka till Överby istället.. :33~~ 

och där hittade vi så mycket mer.. hahah.. XDD
Emelie köpte en tröja till Tobbe.. en julklapp till honom. :3
sen köpte hon en skjorta och leggins/strumpbyxor..
HAHAHA, hon tittade inte vilken storlek det var på strumpbyxorna, så hon råkade köpa för små..
klantarsel.. :DDD

jag köpte iallafall ett par jätte snygga leggins på Lindex och en tröja på HM.. :D
så alla mina 500kr försvann.. DD:
så nu är jag pank.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0