11/11-09

yes, jo jag har nästan aldrig något intressant att skriva om, inget händer i mitt liv.. ><
så jag vet inte ens varför jag skaffade blogg.. 8DD
men jag gillar att skriva..
så min blogg är lagom sämst nuva, tills jag hittar något annat än Twilight att skriva om.. okej? :''D


***

iallafall, har CNC hela dagen, från 8.30 till 15.30..
stå vid maskinerna hela dagen, man blir rätt trött av de..
så jag vill bara hem och sova.. >8DD~~ 

men jag får inte skolka mer nu.. DD::
rektorn frågar hela tiden vad jag gjorde dom gångerna jag var hemma.. ><
och jag bah: ehm, nej jag vet inte..
HAHAHAHAH, fail.. >w<

killarna i klassen spelar jätte hög musik, såna tuffingar är dom.. (YY)
plus att vissa sitter och spelar COD..  NÖRDAR!! :DDD


den 19:e November åker jag till Lichron i Gnosjö..
egentligen är det bara dom i El klassen som får åka för skolan ska börja med el inriktningen där också..
och jag går ju i CNC.. MEN jag tjatade till mig att få åka dit..
vi kommer hem 7 på kvällen därifrån, och bara för det så får vi ta en dag ledigt, som vi bestämmer själv när.. :D
är inte det bäst eller? hähähää.. 8DD

Kommentarer
Postat av: En söt sak<3

Sj är jag ledig imorrn! AAaaahh! :D

2009-11-11 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0