9/12-09 ~

slutar tidigare idag..
CNC maskinerna ska lagas imorgon så lärarna måste göra rent om o.s.v.  8DD~
men det är gött..
slutar halv 12 istället för halv fyra.. :''3

vad ska jag göra sen?
jo jag ska köpa den där skortan som jag ville ha så gärna..
den var ju slut i Vänersborg och på Överby..
men den fanns på Odenhuset i Trollhättan.. :3
så mamma kommer hit och köper den... 8D
äntligen!

snart äre jullov och man längtar ju lite lagom sådär va.. :3
men jag har inget att göra..
eller jo, ska säkert träffa Mikah under lovet och det ska bli kul.. :33
men sen då?
jullovet är ju åtminstående 3 veckor eller något.. -.-'
så någon som vill hitta på något? :''D ~

***

så lite Twilight måste väl få vara med här också.. :3
Alex Meraz(aka Paul) har gjort en photoshoot för MQ..
Taylor Lautner(aka Jacob Black) har gjort en photoshoot för "Mens health"..
jag kan lägga ut alla bilder från deras Photoshoot senare.. (((: 

Kristen Stewart är med i en ny film..
Welcome to the Rileys
filmen kommer att vara med i Sundance Film Festival senare i Januari,2010..

så nu är det 3 filmer vi ser fram emot, :3
* Remember Me med Robert Pattinson
* The Runaways med Kristen Stewart & Dakota Fanning
* Welcome to the Rileys med Kristen Stewart

toppen säger vi.. (YYY)



xoxo
,
LinnLimnefelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0