16/12-09 ~

idag har det vart en toppen dag.. typ.. 8DD
vi fick sluta jätte tidigt på CNC..
typ vid elva, och sen fick vi komma tillbaka om vi ville ha julmust och pepparkakor.. :33~
så jag följde med Jenny och Nour in till stan..
och då fick jag och Jenny för oss att testa underkläder.. 8DD ~
bh:ar, korsetter och liknande.. XDD

sen åkte Nour hem så Jenny och jag åkte tillbaka till skolan för att hämta upp Rebecca.. :3 
på 21:an så kom jag och Jenny på en lek, BUSS SURFING!
fyfan vad kul det var.. XDD

men iallafall, vi tänkte åka till Överby men det ville inte Rebecca, så vi åkte hem till henne..
och samma på 24:an (bussen) så buss surfade vi.. 8D

väl hemma hos Rebecca så pratade vi om nyår, om vad vi skulle göra med nyårsmiddagen, festen och tolvslaget..
så ja, det ä bara två veckor kvar dit typ .. :3

kvart i sex så tog jag och Jenny 24:an tillbaka till torget i Trollhättan..
och nu kommer det bästa...
självklart bestämde vi oss att buss surfa, även om alla platserna nästan var lediga..
efter 5 minuter så ropar busschauffören: "finns det inga lediga platser?"
och jag och jenny sätter oss direkt.. XD
jag trodde han sa att vi skulle sätta oss ner..
Jenny: "haha,nej"
busschaufför: "eller ni kanske tävlar? då ska jag försöka köra sakta och lugnt.."
hahaha...
så ja, han jävlades med oss då och då, genom att köra snabbare och stanna fortare..
och så tittade han bak hela tiden..
när vi kom fram till torget sa Jenny: "TACK SÅ MYCKET! :D"
busschauffören: "det var så lite så, HEJDÅ!"
vi: "HEJDÅ! :D"

sant, det var absolut bäst asså.. XDD
schysst busschaufför.. (YY)
jag tror nog inte han har vart med om något sådant förut.. XDD~~ 

men aja, jag tog 65:an hem kvart över 6 och kom hem klockan 7..
sen dess har jag tittat på bonde söker fru och Paradise hotel.. (Y)


****
såhär går buss surfing till, ~

det allra viktigaste är att du ska STÅ upp i bussen,
du ska inte hålla dig i någonstans,
sen är det bara att "surfa" hela vägen till stopp..
du får stå hur du vill..
bara du kan hålla balansen utan att nudda några andra grejer på bussen..
du får ABSOLUT INTE sätta dig ner.
kan vara svårt i början,
men när du har gjort det ett antal gånger så blir det lättare att hålla balansen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0