11/12-09 ~

idag var det Lucia firande på skolan..
hahah, precis som förra året blev det till ett fiasko.. ><
dom som skulle vara med började träna 2 dagar innan lucia, kanske inte ens de..
vet inte ens om dom hade tränat.. o_o

efter det så skulle vi ha idrotts prov och det gick väl lagom bra eller något.. XDD~~
hoppas jag iallafall.. ><
efter lunchen så skulle jag, Jenny och Nour typ prata med rektorn och idrotts läraren..
och tusan vad arg Jenny blev, XDD~

men pågrund av snacket med idrottsläraren så kom jag 45 minuter försent till CAD:en..
och det var typ ett prov.. som jag inte ens visste om..
men i slutet fick jag mycket beröm av våran usla lärare..
och jag kände mig lycklig eftersom jag har skolkat från den lektionen flera gånger.. >< 

fick ta bussen 4 bara för att jag fick vara kvar på CAD:en..
så det var mörkt när jag åkte hem..
kändes som om klockan var 10 på kvällen eller något.. 8DD


jag bakade lussekatter idag också..
mums vad gott..
men jag fick massa mjöl på tröjan och mina nytvättade byxor.. (YYY)
dom smakade gott iallafall.. (aa)

väntar på att den sista delen i IDOL ska börja..
jag tycker faktiskt att Calle ska vinna..
Erik bara skriker igenom sina låtar.. och det är INTE okej..
HEJA CALLE!! ~~

Kommentarer
Postat av: Sötast

Najs dag! Jag är söt!

2009-12-11 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0